پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 161520
براي سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري ۱۲۰ هزار ميليارد ريال تقاضا وجود دارد
تاریخ انتشار : 1394/02/29 08:54:46
نمایش : 1553
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مجموعه بانكي استان بايد نسبت به جذب و سرمايه‌گذاري چهار هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال تسهيلات بانكي سرمايه در گردش مصوب سفر رئيس‌جمهور و هيئت دولت به شهركرد، اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز قاسم سليماني دشتكي در شوراي هماهنگي بانك‌هاي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: براي سرمايه‌گذاري در استان، ۱۲۰ هزار ميليارد ريال تقاضا از سوي بخش‌هاي مختلف داخلي و خارجي ارائه شده است.

وي افزود: تحول گسترده در بخش‌هاي مختلف عمراني، خدماتي، كشاورزي، صنعتي، معدني، تجارت، امور فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي مهمترين اولويت امسال مسئولان چهارمحال و بختياري به شمار مي‌رود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: استفاده از تسهيلات صندوق توسعه ملي، نقش مهمي در ارتقاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف و رسيدن سريع‌تر به توسعه همه جانبه و پويا دارد.

وي بيان داشت: با احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، روند سرمايه‌گذاري و رشد در شاخص‌هاي مختلف توسعه‌اي، متحول مي‌شود.

دبير شوراي هماهنگي بانك‌هاي چهارمحال و بختياري نيز گفت: در سال ۱۳۹۳، نسبت مصارف به منابع بانك‌هاي استان، ۱۰۲ و دو دهم درصد بوده است.

سعيد منصوريان طبايي اضافه كرد: مانده منابع بانك‌هاي چهارمحال و بختياري در سال ۱۳۹۳ برابر ۵۴ هزار و ۱۲۰ ميليارد ريال بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۸ درصد رشد دارد.

وي اظهار داشت: مصارف بانك‌هاي چهارمحال و بختياري در سال گذشته ۵۴ هزار و ۳۲۳ ميليارد ريال بوده كه نسبت به سال ۱۳۹۲ برابر ۱۰ درصد رشد داشته است.

منصوريان طبايي اظهار كرد: بانك‌هاي چهارمحال و بختياري، پنج هزار و ۱۲۰ ميليارد ريال مطالبات معوق دارند.

وي عنوان داشت: بانك‌هاي چهارمحال و بختياري، نسبت به برخي استان‌هاي كشور، از عملكرد مطلو‌تري برخوردارند.

گفتني است، در چهارمحال و بختياري، ۲۴ بانك با ۳۲۱ شعبه، دو هزار و ۷۹۱ نيروي انساني، ۴۰ هزار و ۶۰۶ دستگاه كارتخوان و ۵۱۲ خودپرداز، خدمات رساني به مردم را انجام مي‌دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html